FAQ Clubcard

FAQ Clubcard

Veelgestelde vragen HVCH clubcard

 

Wat kan ik met mijn HVCH clubcard?
Op vertoon van je HVCH clubcard kun je alle thuiswedstrijden in de reguliere competitie
van HVCH 1 gratis bezoeken. Naast deze thuiswedstrijden kun je met je HVCH Clubcard ook betalingen in de kantine doen.
Deze keuze heb je zelf. Wees wel zuinig op je clubcard. Deze worden voor leden maar éénmalig gratis verstrekt!
Je HVCH clubcard is niet meer seizoensgebonden.

Kan ik met de HVCH Clubcard ook ergens anders betalen?
Nee, met de HVCH Clubcard kun je alleen in de kantine van HVCH betalen.

Kan ik op de club nog wel betalen met een pinpas of met contant geld?
Jazeker, naast je HVCH Clubcard kun je ook gewoon contant of met je pinpas betalen.

Hoe weet ik wat het actuele saldo op mijn clubcard is?
Log in op de website www.mijnkniponline.nl, Dan zie je op je persoonlijke pagina direct wat je saldo is.
Ook kunnen de kantinemedewerkers zien wat het saldo is.

Hoe kan ik saldo laden op mijn clubcard?
Dat kan op twee manieren:

Log in op de Clubcardpagina van de website www.mijnkniponline.nl, dan kan je met iDeal je saldo opwaarderen;
Via de KNIP app op je telefoon


Hoe activeer ik mijn HVCH clubcard?
De pas is mogelijk al geactiveerd op het moment dat je de kaart ontvangt.
Om je registratie te voltooien ontvangt je eenmalig een mail met een instructie.
Dit in de situatie als je email adres bekend is via de voetbal.nl app.
Voor betalingen in de kantine hoef je nu alleen de HVCH clubcard op te waarderen.
Na opwaardering kun je er direct gebruik van maken.

 

Ik heb nog geen inloggegevens ontvangen
Je kan via de Clubcardpagina op website www.mijnkniponline.nl, een “wachtwoord-vergeten” verzoek indienen.
Je kunt ook een e-mail sturen aan clubcard@hvch.nl

 

Kan ik zelf mijn gegevens wijzigen?
Log in op het persoonlijke gedeelte van de Clubcard op de www.mijnkniponline.nl
Onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ kun je je gegevens wijzigen.

 

Wat moet ik doen als mijn HVCH clubcard niet werkt?
In dat geval stuur je een e-mail naar clubcard@hvch.nl We proberen je dan zo snel mogelijk te helpen.

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing van mijn HVCH Clubcard?
Blokkeer als eerste je clubcard, dit kan via www.mijnkniponline.nl.
Ga naar de menuoptie "Blokkeren", blokkeer je card door de scherminstructies te volgen.

Kan ik mijn HVCH Clubcard ook zelf (de)blokkeren?
Ja, log in op de persoonlijke gedeelte van www.mijnkniponline.nl
Onder de menuoptie ‘Blokkeren’ (de)blokkeer je de kaart door de scherminstructies te volgen.

 

Wat moet ik doen als ik mijn HVCH Clubcard ben verloren of als hij is gestolen?
Mocht je je pas verloren zijn of hij is gestolen, dan kun je via een e-mail aan clubcard@hvch.nl
een nieuwe clubcard aanvragen. Voor een nieuwe clubcard wordt € 5,00 in rekening gebracht.

Hoe lang duurt het voor ik mijn nieuwe clubcard ontvang?
Wel proberen je zo snel mogelijk te helpen. maar het aanvragen van nieuwe clubcard gaat altijd via een bundel
We proberen in deze tussentijd samen naar een oplossing te zoeken.

 

Wat gebeurt er bij beëindiging van mijn lidmaatschap?
Na beëindiging van je lidmaatschap ben je nog steeds van harte welkom bij HVCH

en kun je nog steeds betalen met het saldo op je HVCH clubcard.
Mocht je de clubcard willen inleveren dan kan het resterend saldo, na inlevering van de clubcard

bij de penningmeester, worden gerestitueerd.

 

Kunnen niet-leden ook een HVCH Clubcard aanvragen?
Ja, via een e-mail aan secretaris@hvch.nl kan iedereen die geen lid is een HVCH een clubcard aanvragen.
De kosten voor deze HVCH clubcard zijn hier ook op te vragen.

Waarom blijft mijn opwaardeer transactie in de wachtstand?
Een opwaardering wordt in de wachtstand gezet als de opwaardeertransactie niet volledig is afgerond.
Het is belangrijk dat je na de betaling bij je bank via de knoppen in de getoonde webpagina’s weer
terugkeert naar Mijn KNIP online. Alleen dan wordt direct nadat de betaling afgerond is
het saldo op de KNIP rekening bijgeschreven. Sluit je het browserscherm vroegtijdig af, dan kan het tot 24 uur duren
voordat het saldo bijgeschreven wordt.

 

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Nee, saldo kan niet worden teruggestort of cash worden teruggegeven.
Alleen bij beëindigen van het lidmaatschap is hiervoor een mogelijkheid.

 

Hoe lang is het saldo op de kaart geldig?
Voor alle tegoeden op de HVCH clubcard geldt een wettelijke geldigheidstermijn van 5 jaar.
Deze termijn begint vanaf het moment vanaf je laatste card-transactie.

Ik heb nog een andere vraag.
Voor alle andere vragen stuur je een mailtje naar clubcard@hvch.nl

 

Laatste programma en uitslagen
Jeugd Senioren
Eerstvolgende wedstrijd HVCH 1
zondag
18 nov
14:30 uur
SV TOP 1
HVCH 1
Mijn teams
Klik op wijzig om 'Mijn teams' te bewerken.
Hoofdsponsoren