Afgelopen weekend won Oranje van Rusland met 3-0. Lobke scoorde in de laatste minuten de derde goal voor Nederland. Woensdag en zaterdag speelt Oranje nog tegen respectievelijk Zwitserland en Servië.
Heel veel succes Lobke en hopelijk veel speelminuten!!
Geen wedstrijd op het programma.
Geen wedstrijd op het programma.